המטרה של כל עסק היא להצליח!
לב ליבו של כל עסק הוא תחום השיווק והמטרה של השיווק היא ליצר יותר מכירות והכנסות לעסק.
היום זה כבר ברור ששיווק מקוון הוא בין כלי השיווק החשובים ביותר המאפשרים לכל עסק להגיע לקהל גדול ומפולח.
כל עסק צריך היום אתר אינטרנט, בכדי שלא להישאר מאחור ולהפסיד את המכירות שמגיעות משיווק באינטרנט.
בכתבה תקבל הסבר על הדגשים החשובים של בניית אתרים לעסקים קטנים (וגם יותר גדולים).
כתבה חשובה לכל מי שמתכוון לבנות אתר לעסק.
מה אתר אינטרנט יכול לעשות עבור העסק שלך
לפני שאתה בונה אתר לעסק שלך כדאי לדעת מה אתר אינטרנט יכול לעשות עבור העסק שלך:
- אתר אינטרנט משמש ככרטיס ביקור משוכלל המשופע במדיה עשירה (תוכן, תמונות, וידאו) המאפשרת להציג את העסק שלך וליצור את הרושם המתאים.
- אתר אינטרנט לעסק משמש בכדי לספק מידע ללקוחות על המוצרים או השירותים שנמכרים בעסק.
- האתר יאפשר לך תקשורת דו סטרית עם הלקוחות שלך. האתר שלך זמין ללקוחות 24 שעות ביממה.
- אתר האינטרנט של העסק שלך יאפשר לך להגיע לקהל הממוקד במוצרים או בשירותים שהעסק שלך מספק.
- האתר יכול גם לבצע מכירות עבור העסק שלך.
באופן תאורטי, אתר אינטרנט עסקי יכול לבצע את כל האפשרויות הללו אך, הוא צריך להיות מתוכנן באופן שיצליח לעשות זאת.
לפני שאתה מחליט על אופי האתר שאתה מעוניין לבנות עבור העסק שלך, כדאי להתייעץ עם מומחה לבניית אתרים שיסייע לך להחליט איזה סוג של אתר אתה צריך ואיזו פונקציונליות צריכה להיות לו.
אתר תדמית לעסקים
אתר תדמית לעסק הוא אתר שממלא את הפונקציות הבאות:
- משמש ככרטיס ביקור משוכלל המאפשר ליצור את הרושם והתדמית הרצויים.
- מספק מידע על המוצרים או השירותים של העסק.
- מאפשר לך להגיע לקהל יעד מפולח וממוקד.
בבניית אתרי תדמית יש רמות מורכבות מגוונות, אתרי תדמית יכולים להיות אתרים גדולים, מושקעים, עם עיצוב ייחודי וכמות תוכן אדירה.
אתרי תדמית יכולים להכיל קטלוגים עשירים שמציגים פירוט רב על מוצרים רבים.
אתרים תדמיתיים יכולים גם להיות אתרים מאוד בסיסיים שמכילים מספר עמודים מצומצם כמו: דף אודות, יצירת קשר, דף שירותי העסק ודף ראשי.
אתרי תדמית יותר מושקעים יכילו דפי תוכן רבים, קטלוג של מוצרים או שירותים, טפסים קופצים להשארת פרטים, חלונות לצ'אטים של תמיכה ושירות ועוד.
אתרי תדמית יכולים להיות אתרים רב לשוניים או רק בעברית.
את סוג האתר יש לבחור לאחר מחקר מעמיק של שוק היעד ולאחר שהחלטתם לאיזה קהל אתם פונים ובאיזה אופן כדאי לכם לפנות אל קהל היעד.
כך לדוגמה אם מחקר השוק שביצעת מעלה שיש כמות חיפושים רבה ומגוונת בביטויים בגוגל עבור מוצרים או שירותם של העסק שלכם, כדאי שבאתר שלך יהיה תוכן רב משום שהדרך להגיע לגולשים רבים, תלויה בכמות ובאיכות התוכן שבאתר שלכם.
גם אם לא ביצעת מחקר מעמיק בנושא, כדאי שתבקש מבונה האתר שלך שיבנה לך אתר מודולרי עם פונקציונליות בסיסית אך, שניתן יהיה לשנות אותו בקלות ולהוסיף לו פונקציונליות יותר מגוונת בעתיד.
חנות וירטואלית לעסק
אם העסק שלך הוא מהסוג שמתאים למכירת מוצרים באופן מקוון, העסק שלך צריך חנות וירטואלית.
אתר חנות וירטואלית יכול לבצע את כל מה שאתר תדמית מבצע ובנוסף לכך, גם למכור את המוצרים או השירותים של העסק.
גם בבניית אתרים מהסוג של חנויות וירטואלית יש הבדלים בין רמות המורכבות של אתר החנויות השונות.
המומחיות של בניית אתרים לעסקים היא לא לשכוח את המטרה
בין אם החלטת בסיועו של מומחה לבניית אתרים, על בניית אתר תדמיתי לעסק או על חנות וירטואלית, יש דבר מאוד חשוב שצריך להבין לפני שאתה מתחיל בבניית אתר לעסק שלך.
כל אתר אינטרנט עסקי צריך להיות מכוון מטרה!
בין אם המטרה שלך היא למכור או ליצור רושם מסוים אתה צריך שהאתר שלך יכוון למטרה הזו.
אתר מכוון מטרה הוא אתר שמתוכנן, מעוצב ונבנה באופן שמניע את הגולשים לפעולה.
מומחים בתחום של בניית אתרים לעסקים יודעים כיצד לתכנן אתר באופן שישיג את המטרות השיווקיות של העסק.
הם יתכננו את האתר כך שיביא תנועה רבה של גולשים רלוונטיים לעסק.
הם יתכננו את דפי האתר באופן שיגרמו לגולשים ללחוץ על כפתורי הקניה או על יצירת קשר והשארת פרטים.
בבניית אתרים לעסקים הדגש העיקרי בתכנון האתר הוא על הנעת הגולש לפעולה.
גל ים סטודיו מומחים לבניית אתרים מצליחים לעסקים
כתבה זו נכתבה ע"י צוות המומחים של גל ים סטודיו, סטודיו המתמחה בבניית אתרים ושיווק מקוון.
אם אתה חושב על בניית אתר לעסק שלך, הצוות של גל ים סטודיו יכול לסייע להבין איזה סוג של אתר יתאים לעסק שלך.
פנה אלינו ואנו נשמח לתת לך הסבר וסיוע חינם.
טלפון: 03-50-88-632
דף יצירת קשר: לחץ כאן!